اپسمارکت در جهت رفاه حال مشتریان، هرماهه به میزانی محدود، تسهیلات خرید ارائه می نماید. برخی از محصولات در سایت  فروشگاه در دسترس می باشد اما تهیه محصولات دیگر هم امکانپذیر است.
با توجه به محدودیت های موجود و از آنجایی که استفاده از تسهیلات فوق مستلزم مراجعه حضوری به محل شرکت ، ارائه مدارک لازم و انعقاد قرارداد می باشد توصیه می شود پیش از مراجعه، اقدام به ارسال تصویر مدارک  از طریق تلگرام، فکس یا ایمیل نمایید.
درصورتی که ارسال مدارک به درستی انجام شود  پرونده شما تشکیل شده و پس از تایید توسط کارشناس شرکت با شما تماس گرفته خواهد شد. سپس با همراه داشتن اصل مدارک به محل شرکت مراجعه نمایید.
پس از آنکه فرآیند تطبیق مدارک با اصل به سرعت انجام گرفت، قرارداد به امضای طرفین رسیده و مقدمات تحویل کالای مورد نظر در محلی که در قرارداد قید می شود فراهم می شود(این کار برای تایید صحت آدرس الزامی است)
درصورتی که پیش پرداخت پس از زمان تماس تلفنی پرسنل شرکت مبنی بر تایید اولیه مدارک ارسالی و حداقل ۲۴ساعت پیش از مراجعه حضوری به شرکت جهت امضای قرارداد واریز گردد(آنلاین یا واریز به حساب) امکان تحویل در همان روز عقد قرارداد وجود خواهد داشت، درغیر اینصورت ممکن است تحویل با یک یا دو روز تاخیر مواجه شود.
. لازم به ذکر است انجام صحیح پروسه فوق ضمن صبر و شکیبایی شما نیازمند اطلاع و اطمینان در انتخاب و سفارش کالای درخواستی است.
مدارک لازم
مدارک احراز هویت (شناسنامه و کارت ملی متعهد و ضامنین)
مدارک اشتغال به کار(کسر از حقوق یا معرفی نامه)
مدارک سکونت (سند مالکیت یا اجاره نامه همراه قبض تلفن یا برق و غیره ...)
سفته جهت تضمین پرداخت تسهیلات پرداختی
چک جهت تضمین پرداخت اقساط(هرماه یا دو ماه یکی)
*ارائه پرینت ۳ ماهه از حساب دسته چک الزامی میباشد.
 
محل شرکت
تهران خیابان هنگام چهارراه استقلال جنب تالار استقلال پلاک406 واحد7
تلفن
77189821
09109870656
فکس
77189821